join

Sabtu, 2 Julai 2016

maaf sebelum tiba hari raya

salam aldilfitri .. 
ucapan cinta tak ada ucapan dari tercinta pun tak ada tapi ucapan bahagia ada bahagia melihat semua ahli keluarga tercinta ada disisi .. masih ku tak melupakan kepada dua kerabat tersayang yang pergi menghadap ilahi ..al -fatihah.
 sepuluh jari ku susun dengan maaf yang tak mampu ku himpun ,apa yang mampu ku buat hanyalah memyempurnakan keadaan meskipun keadaan sudah tidak boleh dibuat lagi .. 
selamat hari raya buat famly ku ..selamat hari raya insan tercinta 
saya yang sentiasa membantah cakap awak ..saya yang sentiasa tidak mendengar kata awak 
tapi saya tetap ikut cakap awak .. terima kasih kerana sabar dengan saya  terima kasih memaafkan saya terima kasih terima saya ... 
saya tak boleh bayangkan hidup saya dan hari-hari saya tanpa awak .. 
saya tak pernah marah awak lama2 tapi saya tau  awak banyak sabar dengan saya 
saya  nak minta maaf sempena raya nie kita kosong-kosong yea.. selamat hari raya awak .. 
 saya tak nak jauh dengan awak .. 

Jumaat, 1 Julai 2016

tarik tangan kiri bersama senyuman terindah

tarik tangan kiri bersama senyuman bahagia ...
tarik tangan kanan bersama cinta assalamualaikum en cinta 
saya sedar kita tak sempurnan tapi kehadiran awak cukup bagi saya bahagia .. akhirnya ..hubungan kita pulih.. setelah sekian lama tak bercakap masing2  doa tu penting .. tapi tiada manusia didunia nie tak pernah hadir masalah setiap kita merasanya .. saya sentiasa disebalah awak memegang bahu awak andai saat tu awak sedang menangis saya lah insan yang nak menggelap airmata dipipi awak .. andai saat itu pula  awak sedang bersusah hati ..saya harap apa yang ada cukup memapah kesusahan awak tangung .. kerana saya tak sanggup melihat diri awak susah .. apa yang saya mampu buat bekerja keras untuk semua nie .. sebab saya sayang insan disekaliling  saya .. andai boleh saya tak nak melihat semua susah  biarlah kita sama2 sama merasai susah tu ..tau
 p/s  * jika kita sabar dan sabar saya yakin kesabaran bersama usha akan datang membawa kejayaan .. awak kuat ..saya sentiasa berdiri di belakang awak sebab saya dah janji susah sama2 dengan awak dari awal kita bagi saya biarlah kehujung dengan  penamatnya disini kah atau dialam berbeza kah .. yang pasti saya tak pernah berubah hati saya dan diri saya fokus dengan janji yang ^ ''BELUM PASTI SAYA MAMPU BERI ''

Ahad, 3 Januari 2016

selamat tahun baru for myview

orang kata kalau cinta bertepuk sebelah tangan mana mungkin berbunyi betulkan??
so saya dah laluinya ..so saya pikir just leave about that how can you get ..better dont say you cannot find did ..god here ..
huhu belum terlewat mengucapkan selamat tahun baru kepada semua pembaca diarianakwatan.blogspot.com untuk taun nie pon saya belum ada hadiah umtuk semua.. insyallah hadiah allah itu ada bukan disini tapi dimana2 pun ada sabar sabar jela.. apa korang buat taun baru nie ek.. saya duduk umah jer ,tak kemana pun dan still bersedih didalam suasana taun baru tu.. yallah ! tabahnya airmata nie , saya tau saya dipermainkan  biarlah andai keadaan itu berlaku kerana ujian mu aku redha yallah...
okey lest gooo ...to travel  with me .. all , so kali nie azam pun saya tak cipta apa2 pun saya tak cipta  apa2 hajat this exist  nouses??  i think no..no..no kan . masih dalam gelombang menangis disaat tu tapi apa boleh buat "tabah dalam tangisan itu watak engkau wahai diriku" ini jela ungkapan yang mampu saya terima dari sebuah diolog di tumbler saya , so apa yang tbaik bagi saya .. sekarang.. hidup untuk kerja, dan hidup untuk semua orang ..so hati nak mati biarkanlah sebab tak semua dapat rasa gilunya tu  betul kan??
so disini saya nak merakamkan salam dan ucapan buat kawan,kawan yang dimalaysia mahupun di oversee , happy new year.. miss this moment hougout  with others , but now gone aready..this exist like no wonder for replace your place in my heart sory to say.. kalau dulu hati sentiasa di jaga exlist kena kenang kisah hati betul tak sekarang tanpa menjaga hati orang hati sendiri pon dah terjaga .. banyak sakitnya