join

Selasa, 6 Oktober 2015

kenangan manis kuala gandah lanchang ,pahang

sentiasa bersama walau apapun kami.

saya punya seribu kasih dan sayang tapi tetap setia bersama cinta dan  kecundang ..alhamdulilah bersyukur sangat-sangat dengan pertemuan yang agak singkat saya tetap setia dengan kasih saya dan tetap diri saya dengan cinta saya . perjalanan mereka dari gemas negeri sembilan dan saya pula sememangnya penduduk di kawasan lanchang . syukur kepada tuhan pertemuan kami di sini www.kuala gandah.com .bermacam-macam aktiviti antranya kami memberi gajah makanan tebu dan sebagainya yang di jual oleh penjaja di sebalah untuk aktiviti disini tak perlu bayar  kita hanya dapatkan pas kebenaran dari kunter dan lekat di baju kita dan terus masuk . hermmm seronok sangat selain kita tengok gajah kita juga boleh jumpa kijang dan ular di wanderlend rengit .. di sempang sebelah sahaja jom laa follow us 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan