join

Khamis, 11 April 2013

tiba-tiba teringat kat si khairul huh!

macam mana nak bawa ,macam mana nak tipu  yang jiwa ini hanya ada wjah dia yang ku warisi ,macam mana nak pejamkan mata andai muka dia yang aku ingat setiap senyuman dan tawa daripada juga biasa buat penawar .. mungkin aku rindu dia tapi cuba nak ku hilangkan dia dalam   ingatan mungkin marahnya tidak mungkin memaafkan aku, mungkin benci dye tak perlu kehadiran aku .. dan mungkin wajah aku yang paling dye benci. aku memohon maaf andai aku menulis sebuah coretan hati ,mungkin sebagai kawan  tapi aku merindui dirimu maaflah dengan kehadiran nama kau disini mungkin menambahkan lagi amarah kau terhadap aku mungkin, mungkin lepas nie makin benci kau terhadap aku.
xpe seandainya kau membalas aku memohon maaf andai aku bersalah.  aku rindu kau sangat - sangat tapi bialah ia berlalu masa dan hari dah lama pergi tapi aku masih menanti pada hal yang tak pasti akan kembali lagi .aku meminta maaf seaindainya nama kau ku seru di sini  . bukan kehendkku satu dunia perlu tahu .tapi desursan hati aku sangat sedih dengan kehilangan seorang teman . seandainya kau membaca blogku ,terima kasih rupanya kau ingat kat aku mungkin kau hanya malu namun aku tetap membuka tangan menandah salaman kau untuk bersama aku lagi .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan