join

Jumaat, 18 Januari 2013

lumrah hidup bila perkara dah jadi.

rasanyaa dah ada dua ,malam nie jea rd update entre sememangnya pasal diri rd kan mesti korang malas nak lepak,lepak santai dekat sinikan huh cweeeehhh ... dengan sebenarnya  rd  nak buat banyak-banyak malam nie,nak luahkan di sini tempat nie yang membuatkan rd dapat meluahkan isi hari rd sakitnya saya jatuh ,tetapi sahabat yang paling utama dalam life saya..dan sekarang baru saya tahu ... bercinta dengan berkawan tue berlainan nama tapi rasanya sakit lebih kuat datangnya bersahabat .uhmmm  jangan bertahankan ombak yang sedang memukul persisiran ..tapi cubalah pertahankan bisa duri yang sedang memakan diri tue dulu .dan sekarang aku sedang merasa sakit durinya ..dan pukulan ombak itu yang sentiasa aku meperlahankan  dengan ketenganan ,serta menerima kesakitan terkena durinya dengan penuh kesabaran,tapi mungkinkah ???... semua berlalu ini akan berlalu bergitu ,denagan apa yang aku mimpikan malam tadi ??... sememangnya rd ingin berkongsi sesuatu yang sedang rd pendamkan ,pada malam semalam tepat pada pukul 3 pagi rd  terkejut dengan mimpi itu ...  rd mimpikan ex rd ,dan mimpi yang lihat dia sedang menanti dengan penuh keinsafan ,dan memeluk tubuh rd. adakah ini  betul2 yang dia inginkan rd sebagaimana penah dia nyatakan dia ingin memperisterikan rd. dan rd diasaat didalam mimpi itu pula..menangis dengan senyuman. tapi sedangkan rd tidak mersakan  getaranya cinta.walaupun tiada kata putus ,tapi dia perlu paham  kata putus rd kepada dia itu yang penting #

Tiada ulasan:

Catat Ulasan