join

Ahad, 20 Januari 2013

jangan menyesal dikemudian hari ..

pada petang ahad huh!!..yang penuh dengan suasana kosong,sepi,pilu. sedih dan yang sama sebagainya  redha dengan hidup tanpa myuluh hati yang sangat tulus ini. semestinya saya luka dalam seribu bahasa ..sepi kian memakan diri...kosong kian mengisi relung hati ..luka kian berdarah tanpa hentinya ..sedih bersahaja bermain di muka. tapi relakah aku menanggung semua ini tanpa aku memandang semuanya slahku ...

 uhhh aku benar-benar terluka berikan aku kekuatan dalam menempuh jalan ini      
thanks for everthing  buat kawan -kawan yang memberikan saya semangat dan dorongan ,  thanks kak ju akak memang baik dan mungkin puji tuhan telah temukan silaturahim untuk kita berdua ,dan kepada selam ii thnaks kerana memberikan kata-kata yang positif kepada sya ,jawapan macam jangkaan saya jangkakan tue.semenjak kebelakangan nie saya murung ,dan makan pun selera kadang2  hilang ..penangan putus kawan  lebih sakit daripada putus cinta ish2 kesian kan tapi nak buat macam mana uhmm sabar jela mak ..
 dan kepada all u all jangan kecwa tau sebab  kawan nie kadang sangat indah 
tapi hargailah selagi mereka ada disisi kita,

tapi kadang2 perlu berhati-hati kerana kawan juga musuh dalam selimut, tapi hormatinya pasti dia akan lebih berhargainya 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan