join

Jumaat, 18 Januari 2013

jangan jadi metrlistik...sangat

harini nak shareing kepada rakan-rakan tentang (JANGAN DEMAND) uhmmm bercakap pasal stetment jangan demand. sebaliknya bersyukurlah  kerana diberikan rezeki  .tapi harus diingat kita sepatutnya rasa bersyukur la sikit duduk dimalaysia nie
dapat semua keamanan .itu yang penting .

blanks otak memikirkan ,huh rasa bagai ditusuk sembilu .sakitnya hadui .
aku rindukan ejekkan dia yang sentiasa dibena ku .betol kata hatiku dua pertemuan akan ada sesuatu hikmahnya. cukuplah dengan  kali ini aku merasanya biarkan aku mengemiskan hati aku tanpa kau wahai sahabat biarkan aku,membawa luka yang engkau telah terahkan kepadaku.

terasa kosong-kosong semuanya taktau nak buat apa..heran laa macam mana dia boleh hidup klau xpandai berdikari kan hummm.jangan nak salahkan seseorang yang hanya dapat membantu tanpa diri sendiri berusaha ,jangan nak mengharapkan sesiapa  sampai bila nak jadi  macam nie wuhhhh .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan