join

Sabtu, 3 November 2012

kehadiranya bagiku indah !

selamat pagi semua,erhmmmm  dah melangkah ke alam spm dah dan mesti korang dah duduk  dimeja nak tunggu pepar datang wrommmm.... seram buat good luck jawap baik-pikir baik-baik soalan tue  baca depan belakang jea la, pagi nie rd nak bagi kata-kata penuh semangat jea , untuk adik-adik serta kawan-kawan yang duduk di dewan  bagi menjalankan spm yea.terumata untuk my adik lelaki pian kezen sya..
akak hopely adik boleh bawa k.akak berharap adik pada adik jea untuk membantu keluarga  adik ...  semalam adalah mimpi yang terindah buat ku ..dia hadir  dengan seribu malaikat yang membawanya ,rd pon taktau kenape sedangkan  lama sudah kami berkawan di alam sekolah but saampai ke harini kiranya hampir 4 tahun suda tak sabar nak keluar dengan dia tue kawanku yang sengett! sukanya saya :) how about amir? kawan rd bertaya ...rd jawap: klau dia nak dia berusaha bukan pandang jea untuk mendapatkan rd aah  kami masih lagi  kenapa?... my kawan tanya rd jawap,hubungan  kami slow jea dia sibuk dengan keja.rd pula dengan finly  sibuk sikit... baru selesai pada 3/11/2012.selesainya .
 dye baik-baik jea ,takpe lah kan nak buat macam mana masing-masing tak ada masa bersama. kehadiranya merubat rindu kepada seseorang, mak datin dia pula yb sengeettt keduaanya sengett but happy sekurang-kurangnya dye  menghibur rd  yang dalam sayu nie ah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan