join

Ahad, 28 Oktober 2012

buka hatimu

  sangat terkilan dengan my cinta itu ,kadang kala  ,tapi semenjak dua menjak dari kebelakangan ini, rd dapat menerima andai dia sudah ada kehadiran insan lain , tapi silalah lepaskan rd jangan seksa jiwa rd sebegini  sakitnya teramat sangat ,kadang-kadang msj dia seakan nak dan tak nak je  ,tapi  kita tengok dulu macam mana .
 apa yang rd nak bagi tau rd sedikit pon tidak akan menyesal dan terkilan dah mungkin insan yang mengdampingnya kelak akan menjaganya dengan baik.. sebab macam terseksa je bila dia buat macam nie.
bila time kerja ok ,saya paham but kenape  dihari cuti pon macam cuba mengelak je 
 saya rasa kosong bila seminit pon awk hilang tapi saya sentiasa berdoa untuk kesejahteraan ini, but saya masih berpegang dengan kata-kata hikmah biarkan terbang jangan dihalang andai dihalang pasti akan menyakitkan hatimu .
 tuelah muka rd yang dalam kesedihan hari- hari yang rd lalui  tue seperti sedang berpura-pura menipu diri sendiri. syabas! untuk orang tue  terima kasih jela ucapan yang mampu saya bagi untuk awk setelah 8 bulan kita bersama  tapi rd tak kisah dah ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan