join

Isnin, 16 April 2012

pose gambar yang sedang bosan ..

dulu ada kawan main mesej ..sekarang sepi sudah bah..hahahah bairlah jadi diri sediri ok lagi baik  ermmm..coklet dan vanila dah tak ada..dah tamat dah ..lakonan dan movie cerita mereka ahh so now sambil di menulis nie kan dain nak cakap nie sikit la...kawan dain lama dulu dah kembali 2 kali dah wat skype (mesti korang jawap untunglah) inilah kebenaran ..dulu main kan ,tue lah bila dah berbini pon masih mengatal lagi ..mesti si isteri sedih kalau tau laki  dia macam batang keladi tue kan... dain tak nak layan biarlah dain nie berkawan dengan orang berbangsa apapun janji jgn dengan dia ..amat membawa keburukan ,klau dulu masa masih tak mendirikan rumah tangga ,boleh lagi dain terima nie dah begitu minta maaflah ye ..sory to say..bye
mati kalau mak tau .....berginilah senang cerita saya diam..jelah baca novel macam dedulu tue kan sambil baca novel tue saya on fb kejap..mula nak detevtifkan sya punya fb tue tapi entahlah saya pun tak tau..kenape kan sya mula rasa kosong je dlam hidup nie kadang -kadang menanti masa nak abis dan tamat  belajar nie sya nak berkerja sendiri sdn bhd pula  jadi photografer ke..jadi pereka dgr  macam best
macam sedp lah pulakan matamemandang kerjaya sebagai  pengedit edit nie coch-coch la kan 
dah seperti modeling pon ada hahah pedahal aku nie hanya orang biasa je pon
padanlah orang salah sangka dgn aku kan :) jelus ke derr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan