join

Rabu, 18 April 2012

luahan hati ku

mula saya bahagia sejak kenal dia namum saya bersedih sejak kehilangan dia namum  kini sya bahagian sebab mungkin tuhan dah tentukan dia bukan jodoh sya namum  semua itu sya terima ,sb rasa bersyukur itulah sentiasa ada pada diri saya ,merendah itu juga lah diri saya ..semua saya...sya bahagia dan gembira di samping kamu selalu andainya kamu  tau ertinya  cinta ..beri lah sedikit jujur cukup lah kalau benarnya ada di samping kamu ,andainya aku cari ertinya jujur pastinya ku pernah jumpa ,dimana harus ku cari semua cinta...
sya mencintainya dengan sejujurnya hanya dia..insan itu  wlaupun ku tau dirinya jauh namun ku tau dirinya amat mencintai aku.....saya sayang awk sayang ricky atui daripda sabah hanya awk only  in my heart ..only 



 
 ilove u sayang ..semalam kami chat :
saya:syg
dia:yup
saya:miss u lah ,kerja dah siap ke
dia:ya me 3 lum tgh wat
saya:samalh nie pon time minum petang
dia:luve youu<3 nie ayt dia 
saya:
  • sentiasa menati awk online..kdg2 terasa sedih
  • sb awk fokus game
  • je kan
  • tapi sya tau klu ini dinmakan jodoh dri tuhan
  • awk nakal
  • haha
    • sudikah awk
    • terima sya sbgai pemaisuri awk
    • ermmm mcm tak je nie
      • sudikah awk
      • terima sya sbgai pemaisuri awk
      • ermmm mcm tak je nie
    • 58 minit yang lalu
  • dan
    dia jawap:
    • sudi bha . .hehehe . .m
    • muahhhh . .

semoga cinta kami berkekalan doa kan kami 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan