join

Sabtu, 14 Januari 2012

terlukah dia??

satu pertemuan dirancang oleh makcik kecik ku,dia memperkenakan aku dengan (insan bergelar dia) disaat aku kelihatan tidak bergitu menjawap dengan ejakkan dari makcik kecik kudengan selambar aku minta keizinan untuk keseorangan sebentar ,(insan dia) agak melihat aku dengan wajahnya yang agak berkerut kemungkinan perasaanya ,aku dan dia masih lagi bercinta,pada masa tue lah makkecik aku menerangkan alkisah sebenarnya dan dia datang menghampiri aku,dan memberi aku nasihatnya bagaikan azimat padanya buat aku ketawa hinggakan memecah telingga semua orang di kafe masa tue memandangnya,walaupun lawaknya hanyalah untuk mengambil hati aku, aku tahu bahawa dia inginkan terbaik  buat aku,
nie lah gambar kenangan aku dan dia,dari belakang makkecik ku dan sebelah aku makcik aku dan dibelakang dia, semasa aku balik bercuti semester bulan 4/5/2011 aku dan dia dipertemukan oleh rakannya ,dan aku bersedia menerima dia kerana cinta pada lelaki yang pernah aku cintai itu sudah lama ku buang jauh,dah tiba masanya aku belajar menerimanya walaupun setiap sudut aku tidak ada wajahnya,namun aku belajar menerimanya dengan  seruis dalam cintanya terhadap aku yang lama tertangguh:
aku mula memahami caranya setiap kali aku balik bercuti,wajah dia aku rindui dan dia kini mula menjauhkan diri dan tidak macam sedia kala,dia menghantar kiriman sms   berbentuk ucapan cintanya,kini dia berubah dan tidak lagi seperti dulu aku rindukan ucapan kerinduannya terhadap aku,walaupun bila aku dengar masa dia mengatakan itu dalam keadaan mabuk egonya itu, dan aku ingin dengarkan lagi sebelumaku ,tutup rapat pintu hati ini:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan