join

Rabu, 11 Januari 2012

masa dan kehidupan bagai roda

masa dan kehidupan saling mermelukan ada kehidupan adalah masa wujudnya tuhan menciptakan masa buat manusia termasuk aku tuhan tidaklah sekejam manusia dan manusia tidak juga seperti tuhan yang tidak pegampun kesalahan orang lain.walaupun seberat lebih batu kemarahan  yang disimpan dihati dalam doa pasti ada jalanya namun aku masih terbuku lagi tidak aku kira dosa yang akan aku terima ,yang aku tahu hanyalah membenci orang yang suka menindas dan tertindas,pernah ke korang menghayati lagu inggeris dari adela bertajuk ''someone like you'' pasti membanggakan kekasih hati  kamu ataupun seseorang sedang berjauhan tetapi dalam masa yang sama dia telah mengkhianati cinta kamu,pada yang sedang bahagia mungkin  sedang meganggap dunia dia yang sedang terbang dikayangan
dan putaran roda  “Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead,”
Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead, yeah,
You know how the time flies,
Only yesterday was the time of our lives,

kadang-kadang sikap kita manusia nie yang suka menindas sesama kita entah kemana hilangnya nilai kasih sesama insan buat manusia lagi,saya bukanlah manusia yang sempurna buat  semua tetapi apa yang terjadi sya ikhlas taip disini,binatang lebih senang berkawan dengan sya berbanding awak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan