join

Khamis, 8 Disember 2011

bila orang meluahkan sesuatu yang mungkin .....

 setia berikan kat semua seyuman palsu

apalagi kali nie aku buat.. sedihnya  entah macam mana aku nak mulakan darimana yang pasti aku memang bodoh sangat dan tersangat bodoh hinggakan aku dah memalukan dirinya,dihadapan kawan-kawan dia dan aku jua telah mengyakitti hatinya kenape hati aku masa tue ego sangat apa sampaikan aku tak terpikir hati dan perasaanya langsung..mungkin jodoh kami tak ada kot manalah tau kan:)
aku tak mudah untuk dicintai,aku tak mudah untuk mengatakan aku jatuh cinta... mungkincinta aku setia sampai aku manutup mata..tuhan ku cintai dia ... berikalah aku kehidupan yang setia tiraikan aku  hanya untuk cinta cinta ku sampai ku menutup mata .aku setia menanti hanya untuk engkau.terima kasih atas segalanya kau berikan aku kesempatan itu dekat denganmu.kau tak kan berbicara ,tanpa aku dengar kau meluahkan rasa hati kau,pernah semua itu aku fikirkan tapi aku kuat ego maafkan aku andainya aku telah banyak melukakan hati mu.:)

  maafkanlah aku izinkan aku memandang mu dari jauh teman cik adik lah syang dah macam apa dah nie  dengan aku nie hopely semuanya ok.kalau lah masa tue berundur aku nan jeritttt sekuat mana aku mampu menjerit takkiralah orang cakap aku tak sioman kan yang penting dia akan tau gak isi hati. kami rapat sangat bila kami semua berpisah dah tak macam dulu semua betul,betul telah berubah sangat kecewa sangat kenape lah terjadi kat aku benda yang sama tak  pernah tak sama,kadang aku rindu gak tapi nak buat macam mana kan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan