join

Khamis, 22 Disember 2011

suratan atau kebetulan

hari nie sya nak shera cerita gempak sikit lah mungkin suratan ke atau pon tak hanyalah kebetulan semata-mata ahhh,harini sya keluar makan bersama lec sya..kami makan di sri kodeng di jalan menghala ke arah negeri sembilan hahaha nak tau apa tak??..gempak sikit nie ,sya terserempak degan pemain negeri melaka ,yang pasti mereka dalam berkumpulan lebih kurang 4 orang lah.
sya nak gak tegurkan sb dalam fb sya ada add salah seorang pemain tue,beliau pon ada masa tue kawan sya ckp kenape awak tak nak tegur dah kenal sb ,cuba fikir buatnya nanti tetiba dia ckap alahai sya tak kenal awak so sape dapat malu tak ke sya orangnya:D
hahaha ,tak pernah sya duga perkara macam nie akan terjangka juga alamatnya tak tido lah sya kalau asyik macam nie...sekarang dah ada someone datang dah mengharumkan  lagi kakkakaka tapi takpasti  sampai bila hubungan ini seb sya bukan seorang bdak yang jujur pon dgn dia ,cinta sya dah lama terkubur mati dan dia datang memberi harapan yang menggunung  tapi sya sukar nak mempercayai lelaki lagi buat apa klau hadir sekadar menambahkan lagi fitnah.
dan memberikan harapan yang tak mungkin mereka datang memunaikan mereka hanya tahu memberikan harapan dan janji-janji palsu sebagai penganti harapan.
sya sentiasa beringat wahai player anda yang harus berubah untuk apa mengyakiti hatinya lagi bukankah wanita ini ajaib,dan sangat istimewa sangat,dalamailah dan selamilah hatinya pasti anda bahagia:)














Selasa, 20 Disember 2011

sakit hati sakit mata sekalilah

apalah aku nieh jadi bahan ujikaji orang da bukan ujikaji tuhan.orang menguji aku tanpa rasa seolah-olah tak ada hati dan perasaan ,aku yang senyap dalam kelas ,pendiam bila lec tangah bercakap bila kat luar kelas aku dengar macam-macam buah mulut manusia macam nie,boleh dikatakan buntut ayamlah sama je lau tak pernah tengok cuba bandingkan mulut manusia macam nie dgn buntut ayam...bila berdiam pantang berdiam sakitnyalah hati aku sekarangg nie...cam nak gigit apa yang ada sakit tau.:)
kenapelah  ,dalam kehidupan macam aku tak suka sangatttttttt geram rasa nak memberuntak nak tya apalah slah aku,aku pernah buat silap ke ataupun aku pernah menyakiti hati korang kah,aku pernah menyusahkan hidup korang kah. tapi bila aku pikirkan balik semua tue macam bodoh sangat buat apalah aku nak kecuh sedangkan aku tak slah kot?? aku tak pernah buat salah nak bergosip lagi lah tak pernah lagi lah kot ,sb aku sedarlah aku nie sape nak cakap pasal orang sedangkan pasal aku nie ,apalak sana-sini tak terjaga kan.tapi tuelah bila kita bersuara pada pengadilan dah pihak ketiga pula kena fitnah yang bukan-bukan sedangkan tak ada niat langsung nak  pilih kasih kat mana-mana pihak termasuklah orang yang (terasa) kami semua still macam dlu bukan korang (terasa) kata kami yang dah berubah pandanglah cermin lihatlah diri anda sendiri.

Jumaat, 16 Disember 2011

23/12/2011

dah mula nak bercuti yang singkat  tak panjang pon saje buat gempak take kat blog ..konon-konon gempak  lah sangat kan  malz nak berselindung sangat lah kan dalam hati pasti berbunga bila sebut pasal cuti walaupun seminggu cukuplah bersama keluarga:)

bertanyakan kabar kelurga sana sini.walaupun hanya kelurga mak disamping sya ,namun tetap happy.disamping mereka iluv u all

hati saya sedang berbunga sekarang tak tau kenape yang pasti sya sedang happy nie:D
tak sabar nak balik bercuti...orang pertama yang akan sya jumpa adalah si wawa.orang kdua mak saya lah dan yang seterusnya semua lah

senarai pemain yang akan kekal





izzzizzat faris ramlan (21) fadhli shas,irfan fazail.wan zaharul nizam  zakaria (kecik).zubir azmi.A thamil arasu
wan zack haikal.gary steven robbat.izham tarmizi roslan.fandi othman,amer saidin,farris danial,mat nasir,sharul azwari ibrahim (18) nazmi faiz mansor (17)


Izzaq Faris Ramlan (21 tahun)

Fadhli Shas, Irfan Fazail, Wan Zaharul Nizam Zakaria, Zubir Azmi, A Thamil Arasu, Wan Zack Haikal, Gary Steven Robbat, Izham Tarmizi Roslan dan Wan Zack (20 tahun) 

Fandi Othman, Amer Saidin, Ferris Danial Mat Nasir dan Gary Steven (19 tahun) 

Syahrul Azwari Ibrahim (18 tahun)

Nazmi Faiz Mansor (17 tahun)

Hanya Khairul Fahmi Che Mat, Mahali Jasuli, Affizie Faizal Mamat dan Shukur Jusoh tidak akan dapat beraksi kerana akan melepasi had kelayakan umur bagi Sukan Asia 2014 nanti. Rasanya OKS sudah boleh mula mencari bakat baru bagi posisi penjaga gol dan bek kanan. 

Kini pasukan Olimpik Malaysia diberikan rehat dan cuti selama 3 minggu. Mereka akan kembali menjalani latihan pada 5 Disember nanti. 
Fandi Othman, Amer Saidin, Ferris Danial Mat Nasir dan Gary Steven (19 tahun) 

Syahrul Azwari Ibrahim (18 tahun)
 harap sokongan dari rakyat malaysia tidak berbelah bagi ,untuk memajukan sukan untuk negara
majulah sukan malaysia!!

Khamis, 15 Disember 2011

drama damya hanna& ice-krim

bicara hati  drama yang aku ternanti-nanti tak sabarnyalah aku menantikan bila aku tengok balik drama nie ke udara 3 jan dah lah 3 jan kena naik balik ke kolej aduii rosak plan aku kali nie .. padahal siap dah tergat nak tenggok juga drama tue..di akhirnya aku tak dapat juga  tengok sedihnya  aku hahaha.bala apa plak yang datang untuk kali nie :)
       senyuman mungkin tidak dapat orang kesan kan.
pagi yang indah nie sya dapat kasih syang dari insan bergelar ibu . dia bukan ibu sya tapi pensyarah sya sb kerana dia bertanggungjawap dengan mendidik dan menjaga sya disini .sya berasa sangat bersyukur sangat.berterima kasih 


pada pagi yang bergitu indah harini pula mak yang ke tiga sya membawa ice-krim malaysia sb lama sangat tak menikmati ice-krim malaysia nie so hingga kini sya bergitu teruja sangat nie memakan ice-krim buatanya tanganya :) terima kasih sebab bawa kan ice-krim satu malaysia tue tau dia bawa semasa dlm perjalanan  yang mungkin menyusahkan dia dalam keadaan berhujan  nasib baiklah  baju dia tidak kena hujan sya bergitu teruja sekali sebab orang yang rapat dengan sya tidak mengambil tau pasal sya ,kenapa dia yang jauh hubungannya peduli layan macam mak dgn anak tapi kenapa org yg berkaitan dengan aku tdak sepertinya.

Rabu, 14 Disember 2011

Shila Amzah - Patah Seribu ( Audio & Lyrics )

patah seribu

miss u mr,s steven only u 
setia pada yang satu setia pada janji  yang satu  masih menanti jawapan yang tak pasti harap mr.s steven pun bergitu.


 hanya mampu terseyuman  masih menanti jawapan yang tak pasti :)
harap masih ada ruang dihati...
nie bukan gila tapi dah seseorang tue berjanji apa perasaan korang ek. tapi kesilapan ???
jengjengjenggggggggggg.....dia ke aku yang slah

Ahad, 11 Disember 2011

masa sentiasa suntuk bagi ku

kadang-kadang masalah tak semua nak kita luahkan kepada someone mahupunkawan karib kita,kadang kita boleh meluakan melalui lagu dan  paling menarik sekali kita boleh  melepaskan di gym ,separuh orang mungkin berjogging juga salah satu  cara melepaskan  geram dan  segala masalah,sya pon bergitu tak semua  cra yang diberikan oleh kawan kita dapat mengubat hati tengah marah ataupon tengah  bertengang macam cara yang sya  katakan .dan seperti sya melepaskan rasa tak puas hati sya   dengan  melihat pemandangan seperti sya :)






nie lah rentak hati sya:)
sebagai  orang dan seorang ,yang punya hati dan perasaan:)
kali nie sya tak nak membebal banyak lagi sya tau orang tak nak bca entry banyak yang luas seluasnyakan alahai minah nie dah mula nak banyak entry dia lah pula dah
sya bukanlah dikalangan orang yang berada sya hanya orang  biasa tak sebesar mana sangat tapi dalam proses dah nak jadi orang kaya hahahkakak. :) masa sehari tue masih kesuntukkan lagi pada sya tak ckup lagi nak berjalan rasanya seronok sangat tak cukup lagi masa,banyak lagi masa sya hanya duduk seorang dah lah rasa macam bosan jelah:).tak ada teman tapi tue yang sya nak kan:)

berjalan tanpa arah   dan tak tau mana nak tuju,bukan nak melukakan hati mana-mana pihak tapi,kadang-kadang kita tak memerlukan teman langsung pon;p.
sya banyak menghabiskan masa dengan mamy,dengan kwan sya dan kerja-kerja sya .tapi sya tak memngbahagikan masa pada diri sya terima kasih atas segalanya

Sabtu, 10 Disember 2011

lirik lagu hati bentuk cinta &kasih berkalih tujuh

Lirik Lagu Hati Bentuk Cinta - Elyana              

Berlegar Burung Di Awan Tinggi
Pulang Ke Sangkar
Berlegar Rindu Di Lautan Kasih
Pulang Ke Pangku
Pangku Mana Satu
Tentulah Tempatnya Asalmu
Mengenal Kasihku

*Hati Bentuk Cinta
Ku Menunggumu
Hati Bentuk Cinta
Hanya Untukmu
Kau Pernah Tinggal Sini
Kau Pernah Buat Janji
Kerana Itulah Ku menanti

Berlegar Kata Di Bibir Yang Manis
Pulang Ke Budi
Berlegar Tangis Di Gelanggang Hiba
Pulang Ke Pangku
Pangku Mana Satu
Tentulah Tempatnya Sisiku
Kau Kenal Dirimu

*Hati Bentuk Cinta
Ku Menunngumu
Hati Bentuk Cinta
Hanya Untukmu
Hati Bentuk Cinta
Ku Kekasihmu
Hati Bentuk Cinta
Kau Ku Rindu

Hanya Kau Saja Ku cinta
Hanya Kau Yang ku Damba
Selama-lama dan Selalunya

Berlegar Kata Di bibir Yang Manis
Pulang Ke budi
Berlegar Tangis
Di gelanggan Hiba
Pulang Ke pangku
Pangku Mana Satu
Tentulah Tempatnya Sisiku
Kau kenal dirimu

Hati Bentuk Cinta
Ku Menunggumu
Hati Bentuk Cinta
Hanya Untukmu
Hati Bentuk Cinta
Ku Kekasihmu
Hati Bentuk Cinta
Kau Ku Rindu
Hanya Kau Saja Cinta
Hanya Kau YAng Ku damba Selama-lama
dan Selalunya
Hanya Kau Saja Cinta
Hanya Kau YAng Ku damba Selama-lama
dan Selalunya
Kau Saja Cinta






Lirik Lagu Kasih Berkalih Tuju - Elyana

Puas Saling Bersabung Kata
Bak Keris Yang Bertikaman
Sesama Menyalah Menghukum..Menyiksa..
Berkubang Dalam Bendang Waktu
Perasaan Terhimpun Menjadi Dendam
Umpama Tertutup Pepintu Merujuk

Kasih Berkalih Tuju
Hati Tak Seiring Dulu..
Terputus Sudah Ikatan
Dipisah Garis Sempadan Jiwa

Terapung-apung Kekeliruan
Bagaimana Keadaan Sebegini
Dahulu Sentosa
Kininya Gelora

Kasih Berkalih Tuju
Hati Tak seiring Dulu
Terputus Sudah Ikatan
Dipisah Garis Sempadan
Telah Tewas Diuji Masa

Menyelami Jauh Dasar Hati
Ku Mencari Kilau Cahaya Jawapan
Adakah Sesia Segala Yang Lalu??

Kasih Berkalih Tuju
Hati Tak Seiring Dulu
Terputus Sudah Ikatan
Dipisah Garis Sempadan Jiwa Raga

Cinta Berakhir Disini
Takdirnya Kita begini
Andai Cuba Harungi Jua
Hanyalah Menongkah Arus

Cinta Berakhir Disini
Takdirnya Kita begini
Kau dan Aku Hanya Menumpang Bahtera
Yang Bukannya Milik Kita
 
malam nie dain bejiwang sikit ah bukan apa bila putus ikatan lagi telah berakhnya disini,kalau tadi  dain kena pose membebal kejap nie  berjiwang bukan apa..bila kita tgah marah macam tue lah geram sangat

cookies& coco

masing-masing memdiamkan diri teringat kat  lagu noh kumpulan  hujan yang bertajuk kotak hati ,sweet sangat bila mengenangkan  kami nyanyi bersama ,dalam kereta  tak ingat pandangan kat luar lah bila  nyanyi lagu dari kumpulan hujan di part :)

Lirik Lagu Kotak Hati - Hujan

Tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

Terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

Berbaring renung kita ke bulan
lagu yang ku tulis ku nyanyikan
lagu cinta tentang kita berdua
yang kan kita kenangi hingga tiba masa

Terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

Mimpi mimpi
yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi

Tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

Terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

Mimpi mimpi
yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi


kety pery

Firework – Katy Perry


Do you ever feel like a plastic bag
Drifting throught the wind
Wanting to start again


Do you ever feel, feel so paper thin
Like a house of cards
One blow from caving in


Do you ever feel already buried deep
Six feet under scream
But no one seems to hear a thing


Do you know that tehre’s still a chance for you
Cause there’s a spark in you


You just gotta ignite the light
And let it shine
Just own the night
Like the Fourth of July


Cause baby you’re a firework
Come on show ‘em what your worth
Make ‘em go “Oh, oh, oh!”
As you shoot across the sky-y-y


Baby you’re a firework
Come on let your colors burst
Make ‘em go “Oh, oh, oh!”
You’re gunna leave ‘em fallin’ down-own-own


You don’t have to feel like a waste of space
You’re original, cannot be replaced
If you only knew what the future holds
After a hurricane comes a rainbow


Maybe you’re reason why all the doors are closed
So you can open one that leads you to the perfect road


Like a lightning bolt, your heart will blow
And when it’s time, you’ll know


You just gotta ignite the light
And let it shine
Just own the night
Like the Fourth of July


Cause baby you’re a firework
Come on show ‘em what your worth
Make ‘em go “Oh, oh, oh!”
As you shoot across the sky-y-y


Baby you’re a firework
Come on slet your colors burst
Make ‘em go “Oh, oh, oh!”
You’re gunna leave ‘em fallin’ down-own-own
 
copy paste dari lirik lagu kakakakak

Jumaat, 9 Disember 2011

kebanggan kami sejarah sukan sea 2011


 pertama sekali disini saya ingin menyatakn tahniah buat para pemain malaysia semua ,dan buat kawan-kawan serta sahabat semua kerana memberi  sport kepada team harimau muda bawah bimbingan ong kim swee dengan jayanya mereka mara ke peringkat seterusnya dan terima kasih juga buat crew yang terlibat disana bagi menyiarkan siaran langsung perlawanan. ini .cuma disini sya yang kurang berpuas hati dengan sikap segelintir pihak para peyokong yang suka memberikan kata-kata yang mungkin agak  patah semangat para pemain malaysia andaikan mereka sedang bermain dan mengejar bola mesti hatinya patah ketika ada segelinter pihak tertentu berbuat demi kian.tapi yang tak masuk akal saya dia



 memakai pakaian malaysia,dan tinggal di malaysia andaikata tidak berminat perihal bola mengapa memakai adakah itu sekadar  senang bila pasukan nie dah menang kita kena menyarungkan baju atau seluar  begitukah ??..dan saya masih tak paham lagi  saat malaysia di dalam perlawanan sukan sea  membuat rasa kecewa bila peyokong malaysia  nie ahhh malaysia kalah malaysia tak ada harapan.disini hati saya nak memberi kenyataan sikit  baik tak payah memberi sokongan andai kata kita nie bila nak ingat time kita senang dan bila susah baru terpinggar mencari pertolongan ,nasib kawan-kawan dari kafe sukan sentiasa memberi semangat dan tabah mendengar maki hamun manusia  sebagai manusia macam nie baik tak payah tengok bola ,dan tak payah pakai jersi malaysia untuk apa menyarungkan baju kebanggan kami untuk beri orang tau yang aku nie peminat bola malaysia padahal menghina bola sepak adalah ,baik tak payah ambik tau pasal   perihal bola dan kami dan utras malaya sentiasa di belakang harimau malaya.selamanya harimau malaya.pada 25 nov malaysia bertemu bharin biarpun malaysia kalah but para pemain dah cuba sedaya upaya untuk mengekalkan kedudukannya namun kita tumpas digangaman bharin tempoh hari biarpun saya lambat mencatat pada blog ini  pada diary saya masih ada detik malaysia dengan sang garuda yang tumpas dengan harimau.dan.gambar-gambar para pemain malaysia  di stadium bongkarno indonesia. setiap detik pada saya ada kenangannya dan satiap saat apatah lagi  pasti ada kenangan yang tersirat untuk makluman semua orang .bila terdengar para peyokong malaysia tidak menghormati lagu   yang  menjadi kebanggan kita semua hati kami disini gundah gulana. maendenger kabar  dengan bas yang di naiki para pemain di goyang apakah kita masih dijajah lagi.cubalah buka mata wahai orang mereka hanya minta kita menberikan seutas iringan doa kepada mereka tidak lebih dari itu. hayatilah bola bila kita merasakan bola itu satu pemainan yang meyeronokkan

inilah wira negara yang memberikan jaringan gol kepada malaysia pada tendangan  penalti dan .......












ini lah wajah hero malaya dan penjaga gol malaysia terbaik iaitu khairul fahmi che mat..penyelamat garingan malaysi














dan ini izzat farris ramlan sebagai striker malaysia yang terbaik .di sukan sea pada pandangan peminat malaysia memgelarkan izzat faris sebagai harimau laparhahah pertama kali lepas ke bukit jalil..memang rugi lah tak datang malaysia lawan bharin hahaha biarpun kalah dengan bharin semangat setia peyokong malaysia memang tiada tandingan biarpun malaysia  tersungkur jatuh  tapi kami semua bangga dengan pasukan kesayangan dan kebanggan kami..kali nie  biarpun   pasukan kami tengah hampar ataupun terdanpar dengar kekalahan kami masih setia bersama mereka biarpun dipelusuk sukan mana kami tetap unggulkan matlamat negara kami  biarpun ada segalinter  manusia menjatuhkan semangat pasukan kami,kami tetap bersatu  teguh.. bersama harimau muda.kami masih tidak memahami dengan segalinter peyokong malaysia,ada diantara peyokong hanya akan datang bila  game lepas dah up..bila dah dwon semua masing-masing menyalahkan pemain kita sendiri .cuba kita bangga sikit barulah negara kita maju dalam sukan mahupun di aspek sukan .cuba  korang hayati lirik lagu gemuruh suara, pihak lawan pun akan pasti tersengam dan tersikna dengan  sokongan padu dari kita. berterima kasih kepada semua yang datang ke stadium nasional bukit jalil pada 25 nov 2011 bagi kelayakkan pra olmpik 2012 akan datang  lebih mariah kita cuma disini sya agak tersinggung hati bila rakyat malaysia sedang  menidakkan kemenangan pasukan kesayangan kami menang dan menjatuhkan semangat para pemain ,tapi dalam tak diam dengan syukurnya serta jayanya malaysia menumpaskan sang garuda  di stadium  sumatra jakarta indonesia.dengan perasaan tergugap menanti dengan penuh gementar dan tendangan dari keptan malaysia 



OMBAK RINDU


 sampai nak tenggok wayang pon terpingar-pingar kat mana di mana nak tenggok ,dain pon gerak lah dari melaka ke kuala lumpur bila sampai kat sana dengan hati berkecai sangat bila tiket abis,asyik abis aku pinjam novel acik hahahaha nak tgok tak orang menanti detik movie tue bermula nah.sampai nak bernafas pun kena cari ruang sikit punyalah ramai sangat tak tau nak cma mana dah baik ge kedai buku review alamat web buku pasti melambak gilalahkan buku -buku lama memang tak lah kan banyak sangat pilih jer nak apa lagenda budak setan ke apa ke semua ada.

pandailah nanti mencari  .hari nie dapat satu kerja baru saya mengedit gambar mengunakan piknic memang cantik serius cakap sangat tercantik lah antaranya :)
gambar zaman saya mudi muda dulu memang tiada tandingan dengan sekarang dah lah jauh antara perbezaan sangat,berbalik tentang ombak rindu nie izzah merupakan  gadis kekampngan dia nie anak yatim piatu ayah dengan maknya meninggal kerana terlibat dengan kemalangan,so izzah nie  duduk dengan pak saudaranya.taha megambil tugas sebagai memelihara izzah  nie.isteri paksunya tak suka akan izzah nie dan kurang senang dengan kehadiran izzah dan menuduh si izzah nie membawa bencana dalam keluarga.paksu izzah pun banyak berhutang,disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual anak saudaranya itu kepada tauke kelab malam.izzah terpaksa mengikut kehendaknya walaupun  hatiya tidak rela

di situlah dia telah berkenalan dengan seseorang  pelanggan bernama haris telah membeli izzah dengan harga yanag mahal daripada tauke kelab malam tue dan membawa izzah keluar dari neraka jahanam itu.diatas permintan izzah akhirnya haris berkhawin dengan izzah tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan kehadiran mila amylia,anak tan sri rashdan iaitu model dan pelakon terkenal tanahair menggugat cinta izzah  yang mula berputik kepada haris.dapatkah izzah menerima mila amylia sebagai madunya??..bahagiakah rumah tangga yang dibina di atas kehadiran orang lain?? bagaimanakah tindakan datuk sufiah setelah mengetahui cerita sebenarnya

Khamis, 8 Disember 2011

bila orang meluahkan sesuatu yang mungkin .....

 setia berikan kat semua seyuman palsu

apalagi kali nie aku buat.. sedihnya  entah macam mana aku nak mulakan darimana yang pasti aku memang bodoh sangat dan tersangat bodoh hinggakan aku dah memalukan dirinya,dihadapan kawan-kawan dia dan aku jua telah mengyakitti hatinya kenape hati aku masa tue ego sangat apa sampaikan aku tak terpikir hati dan perasaanya langsung..mungkin jodoh kami tak ada kot manalah tau kan:)
aku tak mudah untuk dicintai,aku tak mudah untuk mengatakan aku jatuh cinta... mungkincinta aku setia sampai aku manutup mata..tuhan ku cintai dia ... berikalah aku kehidupan yang setia tiraikan aku  hanya untuk cinta cinta ku sampai ku menutup mata .aku setia menanti hanya untuk engkau.terima kasih atas segalanya kau berikan aku kesempatan itu dekat denganmu.kau tak kan berbicara ,tanpa aku dengar kau meluahkan rasa hati kau,pernah semua itu aku fikirkan tapi aku kuat ego maafkan aku andainya aku telah banyak melukakan hati mu.:)

  maafkanlah aku izinkan aku memandang mu dari jauh teman cik adik lah syang dah macam apa dah nie  dengan aku nie hopely semuanya ok.kalau lah masa tue berundur aku nan jeritttt sekuat mana aku mampu menjerit takkiralah orang cakap aku tak sioman kan yang penting dia akan tau gak isi hati. kami rapat sangat bila kami semua berpisah dah tak macam dulu semua betul,betul telah berubah sangat kecewa sangat kenape lah terjadi kat aku benda yang sama tak  pernah tak sama,kadang aku rindu gak tapi nak buat macam mana kan

Selasa, 6 Disember 2011

bila cocokies ada & cookies terseyum

time dulu zaman coco masih hangatlah katakan ..sangat istimewa hinggakan terlupa siang dan malam tapi bila coco dah hilang malam ke siang ke ..coo dah tak kisah dan tak peduli lagi.coo dah lama tak menulis diary coo,sejak blog nie dibina memang diary tue dah tak usik..harap diary  sabarya diary sekarang dah tak macam sedia kala ..masa yang singkat buat coo..bila pangang handfon mahal coo tue,hari-hari ingat coco padahal tak mustahil lah kan tak kan lah dia tak cari penganti dah sekarang .bak patah lagu nurul kerana tempias membasahi pipimu itulah tanda airmata ku.waduhhh dasat nie kan main nyanyi plak dalam blog nie aduiii apalah nasib den..
tak pe dah tak ada jodoh nak kata macam mana kan ?? dalam lagu tansri p.remale tue bunga bukan sekumtum kumbang bukan seekor kan??right .. gambar coco ,coo tak ada sebab maklumlah bila complecetad status di fb tue bila hati nie masih membuak3 nak marah sangat semua boleh jadi dan pinjam perkataan (oks) semua tak jadi mustahil kalau dah jadi.segalanya kenangan menjadi pengubat diri masing-masing namum nak balik berpatah sory to say it is not me!! carilah yang lain kan..?? sekarang saya gembira namun masih truma hahkkk story nie mungkin bersambung lagi tapi sekarang nie i nak tido dah k.ada masa aku tulis ye dan korang masih setiakan

Sabtu, 3 Disember 2011

cokie & cocokies


Ahh....nak tau cokie & cocokies..??? cokie nie saya,lah cocokies ex sya hehehe  tergelaklah pula sya nie kan..ahhh nak tau ceritanya beginilah senang tulis tapi bila orang tya ermm entahlah sya tak tau cocokies entah ge kemana dah tak wujud lagi si cocokies hurrmm kemana ek ;)

                      rindu...sudah semestinya lah wujud ada gak  kalau kat tak ada langsung nampok benor menipu kan .last kami berjumpa (turut ditemani oleh si kakak) dekat titiwangsa central tue,kami berpisah atas kehendak masing-masing dua sebab pertama si cokie,(nak berdiri atas kaki sendiri) dan alasan si cocokies( wak kita  sampai disini sya nak kita lepas nie bawa haluan masing-masing tapi kita tetap kawan sampai bila-bila,sya daapat  kerja kat luar kawasan.so kita mungkin sampai disini ) bge sya alasan dia memang tak boleh blerh lah apalah dengan alasan  berkerja kat luar kawasan..padahal ramai lagi orang yang berkerja  dengan pangkat yang tinggi masih bersatu dan bahagia,so sya harap dia kat luar sana sihat dan sedang berbahagia selalu sya doa kat wak tak terhingga coco..bergitulah kisah cokie & cocokies

kenape nama cokies & cocokies??

ahhhhhhh.... dah ramai yang guna b,beby,ayang,sayang,papa,mama.byak lagi lah tak terkira..pada abad ke 6 bulan kami bersama,ketika makan coklat cookies,si coco nie tertiba bergelak sorang sambil memakan coklat tue,dalam diam dia tak bagi tau apa kat cokie tau..sambil kami makan dia bagi tau kat sya wak..coklat nie sweet lah wak.dalam diam sya pun ahk sweet  dan sambil memakan coklat tue si coco , terus berikan pertunjuk yang pelik sangat  dia berikan seyuman yang tak ley blerh tue..muka macam alakazammm plak dah.rupanya dia nak gelaran kami cokies & cocokies.
 special sangat dengan coco nie semua benda dia..go on,kemana jer rentak hati dia turuti,aii maklumlah awek kaki jalan nie susah ,nak-nak lagi lelaki nie paling malaz teman wanita sopping tambahan pula sekarang nie time sale...sale masuk jer kat mana-mana kadai or butik memang harga maksukkk gilalah...tapi si coco nie dia jenis suka kat mall.besar-besar tengok wayang.itu  kelebihan habitat dialah.huhuhu.sya lak yang kena jaga aduii .kaki bola macam sya juga..tapi dah tak ada jodoh nak wat macam mana kan??..kalau benang atau tali bolehlah sya sambung nie soal hati..