join

Jumaat, 19 Ogos 2011

senang cakap ...mengikut lidah tidak bertulang ini!!!!..

apa erti selama  9 bulan penantian ini tak dihargai... ibarat diri aku ini bergantung tidak bertali sejak akhir pertemuan kau dan aku..4/6/2010 tarikh akhir diantara aku &kau  serta cinta ini... sejak dari itu pengajaran sentiasa aku ingat tidak terlintas langsung untuk mengcari pengganti dirimu,pada aku erti serik dan takut  tidak sesekali ada di hati mahupun di dalam isihati aku untuk membalas sikap serta perbuatan dusta kau terhadap aku,aku terima ,dan aku pasrah mungkin ini dikatakan takdir,dan jodoh 


dan janji-janji yang kau taburkan aku anggap ini sebagai kata-kata hikmah kau terhadap aku ,tidak terlintas dik fikiran aku untuk berdendam mahupun mengata kau
malah aku ingin berterima kasih atas jagaan kau selama kita bersama..segala budi yang kau tabur belum sempat aku balas entah dimana aku ingin curahkan rasa ini ... sejak aku mendirikan mahkota  blog untuk tatapan dan menu sebelum aku melelapkan mata dan sebelum jasad aku tiada lagi..mungkin kita tetap dah tidak berjumpa lagi!!!.. 


mungkin hanya nama aku yang bertahta di blog dan dibibir mulut orang nanti..andai engkau terdengar ataupun terjumpa blog aku bacalah isi hati ini..dan dengar lah keluhan rindu ini selama kau meninggal aku ,diri ini bagai tali terputus layang,dan tidak lagi segagah menara kuala lumpur yang kau pernah cakapkan dulu sama padan dan sama cantik???..


dimulut cakap tidak tapi adakah dihati kita ingin mengatakan tidak???..dah lah aku tak sanggup menipu diri ini lagi berpuluh dan berjuta orang yang aku temui tapi kau nak tau kan aku jawap apa???...helo saya tak bersedia andai awak nak jumpa saya walaupun sekadar kita berkawan ..tapi andai awak nak kita berteman sahaja cukuplah sekadar di bilik kuliah sahaja.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan